Subject: Teavitus andmekaitsespetsialisti määramisest (Hilton) [Sorainen-LEGAL.FID1660411]
From: "Liisa Kuuskmaa | Sorainen" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Cc: "Mihkel Miidla | Sorainen" <[email-masked]>
Date: Mon, 20 May 2024 14:09:05 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Käesolevaga esitan Hilton Worldwide Manage Limited, Hilton Domestic
Operating Company Inc., Hilton Honors Worldwide LLC ja Hilton Reservations
Worldwide, L.L.C. nimel teavituse andmekaitsespetsialisti (DPO)
määramisest. Teavitus koos volikirjaga on manuses.

Lugupidamisega

Liisa Maria Kuuskmaa

Liisa Kuuskmaa

Vandeadvokaat
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
M. +372 53 475 969 | T. +372 6 400 900
Rotermanni 6 | 10111 Tallinn | Eesti

Sorainen |  <https://www.sorainen.com/> sorainen.com

Antud e-kiri on konfidentsiaalne ning
<https://www.sorainen.com/disclaimer/et> kaitstud. Soraineni suhetele oma
klientide ja nende ülesannetega kehtivad järgnevad
<https://www.sorainen.com/TAC/et> tingimused.